Galenskap.

2010-05-31 / 21:01:29
Ja, det är det. Att sätta dropp från kl. 22:00 till 00:30. Och sen komma och väcka upp en kl. 06:00. Aaah. Man får fan inte vila upp sig här iaf. Jisses. Jag blir så trött.

Ska försöka hålla ögonen öppna... Zzzzzzzzzzz... Imorgon blir en bättre dag. Säger vi.
Kommentarer!
Postat av: Helena

Nej vi borde klara oss bättre än så! Det gäller alla levertransplantationer men med vår ålder (vi är ju båda 24) och bakgrund så borde % vara högre. Så dom där 80% är ett snitt. Jämför man tex en gammal alkoholist som druckit sönder sin lever och oss så är det troligast att vår procent är högre.. Jag är egentligen inte orolig. Ibland när jag tänker lite för mkt, men oftast inte. Om det sticker till eller hugger till där levern sitter så kan jag bli lite orolig, eller när jag tittar in i mina fortfarande gula ögon och funderar när fasen det ska försvinna helt! Tänkte lägga upp en bild på mitt ärr efter 2 månader, så håll utkik=) Kram

Kommenterat - 2010-06-01 / 12:06:42  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja, jag känner igen det där så väl! Man blir nog en hypokondriker. Eller värre i mitt fall, jag har alltid varit nojjig över diverse sjukdomar. Men i grund och botten har man alltid ändå tänkt "det händer INTE mig". Men det är slut med det nu. Nu tänker man istället tvärtom på något vis. Klart det ska hända mig. En knöl i armen och jag är övertygad om att jag har benmärgscancer, har jag huvudvärk så har jag en hjärntumör osv osv.



Japp jag håller dig under uppsikt via Bloglovin, så här missas ingenting :-) Ser fram emot din bild!

Kram!

Kommenterat - 2010-06-01 / 12:34:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: