Egen-tid.

2010-05-10 / 17:15:12
Idag har jag varit till stan själv. Eller ja, med Mackie. Men utan barn. Kändes lite konstigt sådär. Man kunde gå överallt utan att fundera på barnvagnen. Vi har ju så otroligt barnvagns(/handikapps)-anpassad stad. Eller så inte.

Japp. Fick lite fixat tills imorgon när F fyller år. Fattiga må vi vara, med F ska iaf få något paket. Inte vet man.. kanske det är sista gången jag finns här när han fyller år. Fast så ska jag väl inte säga, för Mackie blir så arg. Haha. 

Annars har vi varit och handlat bara. Middagsmat för hela veckan. Gick på en 50-lapp. Blev lite imponerad. Ekonomiskt bara värre. Och då fick vi även grejer till 'kalaset' imorgon.  

Nu blir det mat, sen måste jag slå in sista paketet.  
Kommentarer!
Postat av: Mackie

PUSS! ;)

Kommenterat - 2010-05-10 / 18:43:51
Postat av: Heidi

Jag skäms nästan då jag tänker på hur mycket pengar vi lägger på mat i jämförelse, och då är vi bara två. Dock borde vi också skära ner eftersom man inte får lika mycket pengar då man är sjuk.. Men det underlättar inte att jag är kinkig från början och ännu mer så då jag är sjuk.

Hoppas ni alla får ett fint födelsedagsfirande trots allt!

Kommenterat - 2010-05-10 / 21:39:57
Postat av: Linda

Så får du ju inte säga heller!! Det är inte alls sista gången! Puss <3

Kommenterat - 2010-05-11 / 10:39:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: