Ny dag och ny vecka.

2010-03-29 / 11:26:49
Det känns mera uppåt idag. Fast jag vet att det kommer att svänga lagom tills jag får höra fpa:s motivering till att dra bort 500-600e från min sjukpeng i "självrisk". En jävla bergochdalbana. Upp och ner, upp och ner. Och den stannar fan aldrig. Jag kommer att behöva socialträning för att kunna bli mig själv igen efter detta, om jag kommer ur detta i livet. Man låser helt fast sig i sin bubbla inom familjen.

Och inte en jävel som inte själv suttit i min sits kan veta hur det är. Och stör ni er på vad jag skriver, så är det fritt fram att sluta läsa. Jag orkar inte vara fin i orden för någon annan skull. Denna blogg är definitivt inte till för att vinna nya vänner. Den är en ventil och inget annat (vilket ni borde förstått vid det här laget).

Jag har blivit så satans dåligt behandlad, påtrampad, överkörd, ja, you name it. Medmänskligheten i mig, börjar försvinna. Det suger liksom musten ur en... att gå igenom en sån här pärs.  

Kanske det var en kass dag idag iaf nu när jag börjar tänka efter. Nåja, det kan ju svänga rätt fort så. Kanske jag är riktigt trevlig ikväll. Man vet aldrig.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: