My dreams are bursting at the seams.

2010-03-21 / 16:53:06
Efter MYCKET om och men, så har vi sakta fått tillbaka hoppet om framtiden. 
Eller, vi har helt enkelt snott tillbaka våra drömmar, sen om någon vill komma och rycka tillbaka dom igen så må det väl vara. Man måste få ha sina drömmar kvar, vad ska man annars se fram emot? 

Det tog över 3 månader innan man på riktigt vågat tänka framåt längre än en dag eller två.

Bokstavligt talat så är vi ju fortfarande tvingade att leva för dagen, att inte kunna planera ett skit.
Men nu vågar vi tänka framåt i år, fast vi ännu inte kan planera veckor och månader.

Det är en lång väg dit, och den verkar jävligt krokig. Men... någon gång... kommer vår framtid att börja.

Jag längtar dit. Jag vill flytta. Jag vill jobba. Jag vill bygga hus. Det är bra att det är lång tid till "framtiden", för jag har jobbat på mina drömmar och slö-surfat runt på div. olika hus-leverantörer och jag hittar INGET som passar riktigt bra.

Älvsbyhus går extremt jätte bort, av säkert minst 100 olika anledningar. Ska inte säga något ifall jag trampar någon på tårna. Ehm. Men, det faller mig definitivt INTE i smaken. Varken utsida, planlösningar eller något annat.

Har hittat ett jätte fint Hjältevadshus (själva planlösningen), men det är också sisådär. Kastelli hade ett men... jaja. Ska fundera på det i ett par år till, så kanke det dyker upp ett perfekt hus under tiden.

Ha det gott, tills nästa gång.....
Kommentarer!
Postat av: Emm

ja man ska nog vara extremt försiktig och noggrann vid val av leverantörer då de är många som knappt håller vad dom lovar!

Skulle också vilja köpa nytt fint hus...men så ska de va en ny fin tomt också...och en massa nya fina pengar, som bara fina banken har. jäklar. låter dyrt dethär:)

Kommenterat - 2010-03-22 / 15:35:15
Postat av: Jessie

Haha japp, det kan bara tilläggas "osv osv osv osv" till det där. Det är inte "bara" ett nytt hus som sagt... :-P Smakar det så kostar det ju... tyvärr :-)

Kommenterat - 2010-03-22 / 19:36:56  | URL - http://iseeisee.blogg.se/
Postat av: 39

Fiskarhedenvillan har fina hus tycker jag. Finns t.o.m. på Åland nuförtiden.

Kommenterat - 2010-03-25 / 08:22:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: