Feedback.

2010-03-15 / 11:57:11
Måste göra ett litet blogg-uppehåll tror jag...

Just nu känns det inte som att jag får någonting ut av bloggen. Den ger mig absolut ingenting och det känns bara jobbigt att känna att jag "måste" blogga, bara för att

Kanske det blir ikväll eller om ett år. Sen när min inspiration kommit tillbaka så kanske jag kommer tillbaka. Eller när jag känner att jag faktiskt får något ut av det.

Ha det gott så länge.
Kommentarer!
Postat av: Cindy

Förstår dig, vi är ju så himla dåliga också på att kommentera och förstår att du vill lägga energi på annat. Men ville bara önska dig lycka till på din resa och du har verkligen en fin familj brevid dig som stöttar dig. Stor Kram till dig och som sagt lycka till.

Kommenterat - 2010-03-15 / 18:36:12  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: