Dagar som varit.

2010-03-23 / 18:13:48
Lite bilder från tidigare idag





Sitter och funderar på vad som hänt sen sist, men... inte så hemskt mycket.

Idag har jag varit till tandläkaren. Dom borrade två hål. Jätte roligt (not). Tror att jag fick 8 bedövningssprutor i ena sidan. Känner mig sådär lagom halvsidesförlamad.

Orsaken till inlägget var väl egentligen att jag skulle berätta hur extremt stolt jag är över min karl, som har slutat röka idag (efter typ 15 år, haha)!

Han är så förbannat duktig. 
Helt självmant tog han upp det för ett bra tag sen. Jag har inte ens nämnt något (eftersom man själv är gammal fd rökare så vet man ju att det inte är någon ide att pressa.)

Men då sa han att han skulle sluta när jag låg inne på sjukhus. Igår fick han nog, och bestämde sig för att sluta när paketet tog slut. Och idag har han inte rökt. Och han är inte ens sur eller bitter. Däremot rensar han ju skåpen på godis och div. sånt. Men det gör inget. Han är så duktig. Hjärtat mitt.

Annars vet jag ingenting. Tror jag ska pallra mig till BB imorgon och hälsa på Mia igen, har varit på väg i två dagar. Hon verkar måttligt sällskapssjuk.
Kommentarer!
Postat av: Em

Alltså nu börjar man se på riktigt att Siri kommer bli identisk med dig Jessie..så lika, så söta:)

Bra för Frej att han skippat ciggisen..skulle jag me behöva..:)

Den dagen kommer!

Här av mig när ja e kry!

Kommenterat - 2010-03-24 / 11:06:11
Postat av: Cindy

Hon e bara för söt er lilla tjej. Solstråletävling??

Duktigt av din karl.... inte lätt efter 15 år, önskar han all lycka och styrka :-)



Kram på er

Kommenterat - 2010-03-24 / 15:47:51  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: