Vakum.

2010-06-16 / 08:52:47
Har redan ledsnat på denna vakum-grej. Den låter som en kaffekokare. Trots att jag slängde på en stor kudde och lindade in den i badrocken inatt. Fortfarande ett störande ljud. För att inte tala om att man ska ha den här förbannade lådan med sig överallt. Hoppas fan detta läker fort nu, annars lär man ju bli sinnessjuk. Var nästan som lättare att springa till medicin 2 gånger om dagen.

Imorse kallade nya blodprover. Trodde jag skulle sluppit tills imorn, med tanke på att jag tog i måndags. Men icke. Läkaren ringde igår. Får se nu om jag måste lämna på fredag också. Suck. Nåja. Skönt att slippa sitta och köa iaf. Fy tusan va folk det är där vid 08:00 på morgonen. Helt sjukt. 

Imorgon skulle läkaren ringa igen. Förhoppningsvis får jag min första kontroll-tid. Börjar ju bli dags för det. Svaren på Cya-koncentrationen borde även ha kommit, håller alla mina tummar för att han tycker att vi kan sänka min Sandimmun dos, skulle vara fint. Skulle han bara minska med det minsta (25mg) så skulle detta betyda ett piller mindre. Det skulle vara välkommet.  

Annars är jag fortfarande irriterad över gårdagens BVC-besök. Och det är väl allt jag vet idag.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: