Sinä munapää...

2010-06-17 / 21:23:48

Jag har helt enkelt ingenting annat än det att säga. Det andra lät jag Jeanette säga åt mig (citerar:) 

"nå, med tiden så kommer sanningen fram... även om det tar flera år.. och tid, det har jag. skål på den!!".

Tack för den! :-)



Nu sover alla fina barnen. Och jag har ätit ägg, druckit en kopp te, och tagit alla mina tusen mediciner och är nu trött i ögonen. Så, snart kallar sängen.

Imorgon ska vi få se effekten av vakum-grejen. Håll tummarna för att "det senaste" ska vara något att hänga i julgranen. (Eller, kungsgranen, MAMMA. Och ja, du kommer att få höra det ända fram till jul. Bara för att vara på den säkra sidan.)

Kommentarer!
Postat av: Allex

Fy fan så jobbigt med personer som har sånt himla stooooooort ego...tråkigt ! Lycka till ivf. Många kramar

Kommenterat - 2010-06-18 / 11:24:42
Postat av: Jessie

Jepp. Nåja, denna personen gräver sin egen grop helt enkelt.



Kram!

Kommenterat - 2010-06-18 / 18:08:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: