Ruta 1.

2010-06-05 / 15:13:19

Så jävla surt är detta nu.

Från att ha varit helt självgående och inte behövt hjälp med ett skit, till att nu knappt komma ur sängen själv. Det tog mig 5 minuter att komma upp att sitta på sängkanten. För att inte tala om att stiga upp från wc. Att INTE få använda magmusklerna är fan halvt omöjligt!

Jag är livrädd för att såret ska gå upp mera och "lappningen" ser inte så jätte stabil ut direkt. Så fort jag rör mig och går så spänner det över "hålet". Går puckelryggad som en gammal kärring. 

Sämsta dagen på länge. Vet inte i hur många omgångar jag grinat redan. Jag vill upp, jag vill framåt. Men jag kommer ingenstans. Jag vågar inte röra mig och så fort jag gör det så ser jag hur det rinner vätska genom tejpen och paniken kommer. Aaaaaaaaaaaaaaaah.

FRUSTRERANDE!

Fick även veta att dom inte syr av orsaken att det är ett gammalt sår, och då syr man inte helst. Men hur i helvete ska den där jävla tejpen hålla ihop en grop stor som ett jävla plommon? Jävla skit dag. Och den lär ju knappast bli bättre.

Det gick för bra helt enkelt.

Kommentarer!
Postat av: Saida

Hej. Ja vet precis hur d e me dom där j*vla såren. typ samma sak hände mj när ja va på op..samma da ja sku åka hem å dom sku ta bort agrafferna(stiftena) så såg dom att d va infektion i såret,dom bytte int bandage på 7 dagar. så ja hadd ett hål i varje ända av snittet som dom peta ner 10 cm sorbact i varje.sen fick ja fara å byta d var 3e da. å nu ser d helt för jävlit ut mitt ärr. men sen gjordes d ju på åland å så..

men d blir bättre.skit svårt å int använda magmusklerna..men d går. krya på dj. kram

Kommenterat - 2010-06-06 / 11:52:18  | URL - http://nileadias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: