Midsommar i bilder.

2010-06-26 / 11:18:20
Japp vi kör på samma som sist... var ju betydligt lättare än att ladda upp via bloggen.

http://www.facebook.com/album.php?aid=253813&id=585058857&l=62e0a59202

Vi hade iaf mycket trevligt! Kom hem vid 21:30 ungefär. Siri däckade efter en liten stund och Alex och Pauline var inte sena att göra detsamma. Och jag somnade på soffan. Ett trött gäng alltså. Sov länge idag, till 09:00. Imponerande. Siri som sällan sover så länge nu för tiden.

Tyvärr vaknade man med världens huvudvärk. Tillhör dock vanligheten nu för tiden.

Idag hade jag tänkt träffa Danni. Var länge sen igen nu. Annars blir det bara att tvätta hela dagen. Har ett mega berg att gå igenom.

Fint väder är det med. Som de senaste två dagarna. Jag är nojjig som fan över att vara ute. Smorde in mig med sf 30 TVÅ GÅNGER när vi var på picknick, tror ni det hjälpte? Blev ju röd ändå. Samma sak igår, även fast vi satt i skuggan. Får världens ångest över min ökade hudcancer risk. 

Igår gick vi rekord långt också. Sen transplantationen alltså. Det var okej, men stack massor runt stygnen efter halva vägen dit och tillbaka. Gillar definitivt INTE. 

Annars har jag väl inte berättat heller att jag fått ökat Sandimmun, som väntat då med tanke på cya konc. som var för låg. 2 x 150mg (har tidigare ätit 2 x 125mg). Duktigt slött. 

Jaja. Har väl inte så mycket mera spännande att berätta. Imorgon kommer Andrea hem. Har saknat henne så mycket denna vecka. Min stora ängel.  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: