Lovely!

2010-06-19 / 07:52:28
Det är helg! Det gillas. I normala fall så gillar jag inte helger så mycket, för allt är tyst och stängt. Men nu, behöver vi INGENSTANS, och då känns det bättre när det är helg. Hängde ni med? :-P

Snart kallar frukost och mediciner. Siri tittar på Zillah och Totte. Jag väntar på att nyhetsmorgon ska börja. Det är fan illa när JAG är uppe före nyhetsmorgon. Någonting har hänt..........

Annars känner jag mig mera som mig själv nu. Jag har fått tillbaka mitt gamla humör.... And it feels good. Jag behöver ha dom där små hornen i tinningen till så jätte mycket olika saker. Vet inte vart dom varit det senaste halvåret, men nu är dom tillbaka iaf.

Usch, nu ska jag mentalt förbreda mig på att svälja mina kortisontabletter. Dom är så förbannat äckliga! För att inte tala om hur dom får mig att se ut. Som en jävla hamster. Bläh, va trött jag blir.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: