....... Just det!

2010-06-27 / 19:08:26
Glömde i all förvirring och hjärndödhet som helgen medförde, att berätta att jag tog en andningspaus och for iväg och träffade Danni i lördags! Oj va det var skoj att se henne igen. Siri fick så himla fina kläder, har redan hittat min favorit. En dö-söt rosa klänning. Siri gillar, mamma gillar. Great.

Ja, det var iaf himla trevligt. Nu väntar jag bara på att få träffa Mackie också, sen har man gått igenom hela högen man inte träffat sen transplantationen, i princip iaf :-)

Nu blir det badning av liten skit-gris. Eller pappa badar, mamma dricker kaffe och tittar på. Känner mig sådär lagom handikappad när jag knappt får göra nåt. Men, jag tror att jag överlever ett tag till :-P

Och på tal om annat så har min knä-värk har flyttat sig till min handled och min tumme. Jävligt märkligt. Skulle jag inte veta bättre så skulle jag kalla mig själv hypokondriker. Men ja, jag vet bättre nu för tiden. Man lär sig mycket nyttigt av att ha cancer.
Kommentarer!
Postat av: Mackie

ja men kanske vi kan ses imorrn! för de ska ske innan ja åker på jobb på torsdag morgon! :) saknar dej så hiiimla massor!!! Puss puss puss

Kommenterat - 2010-06-27 / 21:43:23
Postat av: Jessie

Japp eller tisdag! Rings imorn :-) PUSS

Kommenterat - 2010-06-27 / 21:53:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: