Hata.

2010-06-27 / 22:23:48
Jag avskyr mina jääävla mediciner. Inte pillren i sig, men alla förbannade biverkningar. Har så otroligt ont i mina handleder nu så det inte är klokt. Och då äter jag LITE piller för att vara levertransplanterad, finns folk som äter det dubbla. Jag blir helt slut. Och denna ständigt återkommande huvudvärk, jätte roligt. Kinder som hettar och ser ut som att dom gömmer två äppel. Jippie. Nä. Jag skulle kunna fortsätta att klaga i en timme till, men nej... för jag är för jävla trött för det.... så godnatt. Och var för jävla tacksamma ni som får ha era original-delar kvar, och som slipper peta i er tusen piller morgon och kväll. Och på tal om det så är dosett-jäveln slut och behöver delas, och det har jag redan tröttnat på att göra! Man kan ju bli mindre deppig över att se allt vad man petar i sin nya lever under en veckas tid. Det går åt en hel ask Cellcept typ, på en vecka! Det är fan SJUKT! En hel jävla ask! Aaaargh. Godnatt från mig.
Kommentarer!
Postat av: Camilla

Orginaldelar, haha. Men är det såhär mkt du ALLTID måste äta, eller är det bara nu i början?

Kommenterat - 2010-06-28 / 20:12:00
Postat av: Jessie

Neeej med tiden kommer dom att sänka mina immunsuppressiva mediciner, så det blir kanske inte så hemskt mycket mindre piller till antal, MEN mindre doser av det. Dvs. själva storleken på pillren blir mindre. Tack och lov. Nu är dom som hästpiller vissa av dom.



Dock kommer jag alltid att äta dom. Och antagligen också kortison.



Däremot lär dom väl sen ta bort blodförtunnande som jag äter nu när jag inte kan vara så aktiv, samt somac som jag äter för att skydda magen, den lär väl också ryka sen när doserna minskas. Och sen har jag en antibiotika som jag ska äta till november. Därefter ryker den också. Så iaf 3 piller/dag ska jag väl slippa inom det närmsta året/åren hoppas jag :-)

Kommenterat - 2010-06-28 / 20:38:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: