?

2010-06-17 / 11:41:14
Ja jag sitter här som ett frågetecken.

Jag tog ju blodprover igår sist, onsdag alltså.
Nu såg mina blodprover så himla fina ut så jag skulle inte behöva ta nya före nästa tisdag. Det är ju... länge dit. Nåja. Det är ju annars rätt bra. Tyvärr såg också min Cya-koncentration bra ut, vilket alltså visar om jag äter för mycket/lite Sandimmun (de immunsuppressiva medicinerna).

Aaa. Så det betyder alltså att jag äter lagom mycket, och inte får dosen sänkt som jag hoppats på. Nåja. Det är väl inte hela världen heller, men det skulle varit skönt att slippa ett piller. Blir illamående av alla mediciner på morgonen.

Ingen kontroll-tid fick jag heller, så jag tror att jag missuppfattat någonting. Kontroll kanske är ett annat ord för blodprover (?). Jaja. Jag mår ju bra så det finns väl ingen orsak att ta upp en läkartid i onödan då antar jag. Fast man tycker ju.... eller nä. Jag ska sluta tycka så mycket. Haha.
Kommentarer!
Postat av: Sandra

Men det låter ju bra! Eller? :) Kul att du fått komma hem så fort! även om 4 veckor känns länge så kunde det ju ha tagit betydligt längre tid! kram

Kommenterat - 2010-06-17 / 21:54:26
Postat av: Jessie

Ja absolut! Jag räknade med att vara borta en dryg månad, så det är helt okej ändå. Framför allt nu, när det är över! :-)

Kommenterat - 2010-06-17 / 22:03:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: