Vi ska separera.

2010-07-08 / 19:44:54
Ja, sorgligt men sant, jag och diesel-doris ska flytta isär. Min älskade BMW. Min tillgivna trotjänare. Det är nästan så att jag får en tår i ögat. Bättre bil har jag aldrig haft.

För att fylla upp Doris tomrum så ska en Volvo v40 flytta in istället. Och det känns ju nog helt okej ändå. Och för alla pengar som fastnade däremellan så trillade visst en tomt på 3000 kvm in i vår ägo också. Så det kan gå :-P

Det var den nyheten det. Så nu vet ni det. Tar ju dock ett bra tag innan det dyker upp ett hus på tomten. Men nu kan vi ju iaf sitta där och titta och säga att det är vårt. Kanske kan ta dit en planka och en spik? Bara "för att"... :-)
Kommentarer!
Postat av: Ninna

bygg sånt här hus: http://www.alltommiljo.se/Portals/0/Blogg/produkter/dec08/hus.gif

ni är ju händiga menar jag =)

Kommenterat - 2010-07-08 / 20:24:03  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Jessie

Hahahaha! Ja det där ser ju nästan ut som något som jag skulle klara av att knåpa ihop utan att tappa nerverna :-D

Nej tacka vet jag husfirmor som kan erbjuda full entreprenad ;-)

Kommenterat - 2010-07-08 / 20:29:02
Postat av: Mamma

Jaha, staaaaaaaaaaackars Micael. Nu blir det spika av varje helg..............

Kommenterat - 2010-07-08 / 20:47:36
Postat av: Jessie

Nej vi sparar Michael till lite senare, men vi har nog inkluderat honom i våra planer. Vi vill ju ha en stor härlig altan sen, och han har ju visat klart och tydlig att han kan bygga såna :-)

Kommenterat - 2010-07-08 / 22:34:26
Postat av: Cindy

What!? :-D Grattis :-D Jag sa ju de.... drömmar är till för att förverkligas. Tomt är en början.... huset får ni ta sen. Härligt!!!!

Kommenterat - 2010-07-09 / 18:07:57  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: