Ah, ibland blir man bara så trött.

2010-07-01 / 15:47:15
Ja idag är jag extra trött. Trött på att ha ont i benen. Trött på att ha värk i nacken. Trött på att inte få sova. Trött på att ha huvudvärk. Trött på att jag har blivit super-svullen på bara några dagar. Trött på att det sticker i mina svullna fingrar och fötter. Trött på att jag inte knappt får av/på min ring. Trött på att se ut som en hamster om mina kinder. Trött på att det sticker runt mina stygn så fort jag rör mig. Trött på att det är så varmt och äckligt. Trött på att jag måste ha så himla mycket kläder på mig. Trött på att känna lukten av solkräm. Trött på att äta alla jävla piller hela tiden. Trött på att mitt HB aldrig stiger tillräckligt och att läkaren nu tycker jag ska äta järntabletter. Trött på att det betyder ännu ett jävla piller. Trött på att mina cya. koncentration ännu inte stigit. Trött på att fara till det där förbannade sjukhuset och ta blodprover hela tiden. Trött på att jämt måste passa mig för allt och alla, och inte kunna leva som jag vill. Trött på att inte få eller kunna jobba. Och så är jag jääääävligt trött på att vara fattig. Trött på att inte kunna göra något. Trött på allt helt enkelt. Trött på att veta att vi ska spendera en hel dag i Sthlm snart, och jag är luspank. För jag har spenderat natten till att betala räkningar. Och det gjorde mig också trött. Men inte tillräckligt trött för att sova. Tydligen.
Kommentarer!
Postat av: Cindy

Du får va trött vännen, jävligt trött! Hoppas i morgon blir en bättre dag. Dina barn är för övrigt helt underbart söta. Kram på er!

Kommenterat - 2010-07-01 / 17:43:31  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jessie

Åh, tack, nu kändes det iaf liiite bättre :-) kram

Kommenterat - 2010-07-01 / 19:01:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: