Utan problem.

2010-01-22 / 13:45:17

Inatt har jag faktiskt SOVIT. Visserligen så gick jag och la mig rätt sent, vid 02:00 kanske, men jag somnade jätte fort, på kanske 15 min. Och dessutom var jag inte speciellt trött. Men som sagt, inge hemska tankar eller ångest. Otroligt skönt!

Nu är klockan halv tre och det är snart dags att hämta barnen, men först blir det lite kaffe och vänta på att Siri ska vakna. Idag blir det tidigare middag, (vi ska grilla kyckling och grönssaksspett, med ris till) för att ikväll kommer mamma och Michael över och ska vara sociala. Dom skulle laga mumsiga smörgåsar och så ska vi titta på Let's Dance. Ungarna har redan beställt smörgåsar med prickigkorv och ost. Haha. Jag hoppas mera på rostbiff. 

Men nu kaffe med mitt älskade hjärta.

Kommentarer!
Postat av: AtroCious

Tack för dina fina ord! :)

Du är välkommen tillbaka!

Kommenterat - 2010-01-22 / 14:19:32  | URL - http://theatrocious.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: