Sömnbehov.

2010-01-23 / 13:20:53
Oj va jag har sovit i natt! Och inge problem att somna alls igår (dock tog jag ju en lugnande först). Så kanske det tar sig lite. Kanske man får sova utan problem sen när dom tagit slut också?

Kvällen igår var super trevlig! Vi var många runt tv:n, 7 personer och lilla Siri. Först tittade vi på handboll och sen Let's dance.

Nu ligger Siri och sussar så jag ska passa på att dricka lite kaffe. Snacka om att ungen fått en egen vilja. Jäklar va arg hon blev på mig när jag drog en kabel ur handen på henne. Hon har verkligen fattat sig på det där med ålning nu. Det går verkligen undan!

F är ute i Ämnäs och träffar lilla P. Äntligen. Är så glad för hans skull.

Men nu kaffe. Tjohej.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Va skönt att du får sova lite ibland också=) Det behöver du. Många kramar.

Kommenterat - 2010-01-23 / 14:43:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: