Ont.

2010-01-28 / 12:26:30
Helvetes jävla skit va ont jag har! Kan passa på att amputera bort armen när jag väl ligger där och blir transplanterad. Hela jävla armen känns överkörd. Roligt.

Dom har ringt från sjukan idag och dom skulle avboka mitt Uppsala-besök. Hon sa också att det inte borde ta så länge innan jag får komma till Helsingfors första gången för alla prover, det är jätte hög prioritet på det, så att jag ska komma in på väntelistan sen.

Prio ett för mig just nu är att få mera värkmediciner. Tog sista igårkväll och nu känns det som att armen håller på att ta livet av mig igen. Har en tid till en läkare här den 9:onde, får väl klara mig på apotekets receptfria avdelning så länge. Och en Panacod om det blir för överjävligt, för det har jag hemma. Som jag inte skulle få äta för min lever. Men nöden har ingen lag.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och titta på när Siri försöker krypa.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: