Mediciner.

2010-01-22 / 14:59:20
Såg just att mina mediciner börjar ta slut. Både värkmedicinerna och de lugnande tabletterna. Jag vet inte om jag ska äta dom egentligen. Men det känns som att jag verkligen behöver dom på nätterna, även fast jag inte har en aning om dom hjälper eller inte.

Better safe than sorry, eller hur?

Ångesten är så tung. Ibland känns det som att jag behöver något starkare. Men det skulle jag aldrig våga ta ändå så det spelar ingen roll. Jag vågar heller inte ta reda på om mina lugnande sätter sig i levern, för då skulle jag sluta ta dom, och det vågar jag fan inte. Så jag skiter i att titta efter. Smart eller dumt, you tell me.

Ska ta hand om en illaluktande gnällspik på golvet nu. Hon låg knallröd i ansiktet just, så jag har en aning om vad hon gjort. En present i blöjan till sin underbara mamma.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: