Irriterad.

2010-01-03 / 13:13:02
Jag blir så jävla arg när jag mår såhär bra. Varför kan jag inte må som jag borde?!

Min lever är förstööööörd. Varför kan jag inte må därefter? Inte för att jag nödvändigtvis VILL må dåligt, men det skulle göra denna verklighet betydligt mera verklig. Jag skulle behöva det. För att förstå. Förstå att jag är så jävla sjuk som alla säger. Och som alla prover visar.

Men jag känner mig ju frisk. Det gör att jag inte kan ta in i min tröga jävla hjärna, att jag är jätte jätte sjuk. Det enda som påminner mig stundvis är när det börjar sticka i och runt levern. Men that's it. Lite jävla stickningar. Det borde vara mera. Jag borde kvida i smärtor och känna mig döende. Då kanske jag skulle fatta. Blä.

Allt är bara BLÄÄÄÄÄÄ idag.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Tycker det är jätte konstigt att du inte mår sämre faktiskt. Fast samtidigt är det ju bra, tycker att det vore vara ett tecken på att disgnosen kanske inte är det allra värsta. Tänker på dig . Kramar

Kommenterat - 2010-01-03 / 20:49:41
Postat av: danni

Jag håller med Allex, jag hoppas verkligen att det är något annat! och det är ett bra tecken att du mår så bra som du gör! <3 puss

Kommenterat - 2010-01-04 / 09:50:34  | URL - http://danni-i.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: