Grinat.

2010-01-24 / 15:59:17
Ja jag hittade just in på en blogg och kom på mig själv att sitta och gråta. En mamma till en liten flicka, som också var 6 månader, när hon fick sin "cancer-dom". Precis som Siri var när vi fick min.

En helt annan cancer än min, och att läsa hennes får mig att känna sådan enorm tacksamhet över att man iaf kan ge mig en ny lever. Försöka. Det finns något att göra, och faktiskt HOPP om att jag ska kunna bli gammal. Och OM jag inte dör av komplikationer efter transplantationen, så har jag flera år att leva, även ifall cancern kommer tillbaka. Jag önskar att alla fick den diagnosen.

Det är så jävla orättvist! Fyfan för cancer. Jag blir så jävla förbannad.

Och mera förbannad blir man på omogna idioter som skriver om karma hit och karma dit. FUCK YOU! Bad things happen to good people, så är det bara! Det finns inget som heter karma. Livet är så förbannat orättvist. 

Tjejen jag nämner heter Anna, och hennes blogg hittar ni här: http://annajansson73.blogspot.com
Kommentarer!
Postat av: AtroCious

Ja, jag hade säkerligen inte överlevt om jag inte hade skaffat barn. De tvingar en att överleva, bara av deras existens.



Tack, vi tycker också att det är ett fint namn. ;)

Kommenterat - 2010-01-24 / 18:34:04  | URL - http://theatrocious.blogspot.com/
Postat av: Allex

Börja grina jag med..Kram på dig och jag vet att du kämpar på så jag ger dig bara en bamsekram nu =)

Kommenterat - 2010-01-24 / 22:35:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: