Fakta.

2010-01-25 / 01:38:48
Eftersom min statistik-räknare på bloggen gav upp så skaffade jag en ny, och där får man veta allt och lite till om sina läsare, var dom bor, hur dom hittade hit och hur lång tid dom spenderar på sidan, hur många gånger per dag dom tittar in osv osv osv. Det fanns massor med information, skit kul! Man lämnar spår efter sig ööööverallt på nätet, det märks verkligen, svårt att vara "anonym".

Yes. På två dagar som denna blogg varit utan lösen har iaf läsar-antalet tredubblats. Inte illa. Dom flesta nya har hittat hit via Allex blogg (samt några från Camillas och Dannis) eller så har dom sökt direkt på adressen, vilket betyder att den sprids på löpande band. Skit skoj med statistik. Det saknade jag på "blogspot".

Men nu ska jag krypa ner under täcket med min älskling och njuta av honom. Bloggen jag läste tidigare berör mig fruktansvärt mycket ännu, och jag har tänkt på det hemska som hänt den familjen hela kvällen. Där är mina tankar just nu. Som sagt, livet är för jävla orättvist.

Sov gott alla gamla och nya läsare (det är inte förbjudet att presentera sig heller sen bara så ni vet ;-))
Kommentarer!
Postat av: Cindy

Hej Jessica. Jag har hittat hit :-) Vet inte om du vet vem jag är, men jag vet vem du e :-) Strandnäsare you know. Det som hänt dig är det värsta värsta. Har nu gått tillbaka och läst dina inlägg och började gråta. Det är ju för jävligt. Men jag hoppas verkligen du vinner den här kampen. Dina barn och sambo behöver dig. Fan fan fans jävla cancer. Carpe diem och en stor jävla kram till dig/Cindy

Kommenterat - 2010-01-25 / 09:29:43  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Janni. A

Lika bra att presentera sig då=) Janni på jobbet=) Hoppas du får en fiiin dag i dag, strålande sol ute (iaf i Lemland)

Ha de så gött som det går..=)

Kommenterat - 2010-01-25 / 10:30:59  | URL - http://jannialtin.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag hittade till din blogg genom alexs..tycker du går igenom ett helvete som ingen ska behöva, hoppas du får se någon mer ljusning snart. Kram

Kommenterat - 2010-01-25 / 11:27:52
Postat av: sandra/föglö

har enormt stor lust att träffa dig och spöa dig i 500! Eller bli spöad, som vanligt.. ;) kram

Kommenterat - 2010-01-25 / 12:22:07  | URL - http://www.sandra-martina-terese.blogspot.com
Postat av: Jessie

Roligt att några velat "träda fram" :-)



Cindy - Ja, jag vet två Cindy från Strandnäs. En som var ett par år äldre än mig, och en som var något år yngre. Så vilken är du? :-)



Föglö - Ja det är bara att höra av dig så kan JAG spöa dig i 500. Det börjar bli en stund sen vi sågs igen.



Och HEJ och KRAM på er; Janni och anonym-som-hittat-mig-via-allex.

Kommenterat - 2010-01-25 / 13:18:41
Postat av: Allex

haha, kul med sån här fakta...bra att folk e på min blogg med då, hihi, hör av mig i veckan jessie...kommer snart och våldgästar, moahaha, ska ta med en sjukt god glass som du kommer bli beronde av ^^ Kramar

Kommenterat - 2010-01-25 / 13:23:43
Postat av: Cindy

Den äldre är jag :-) Är dålig på att lämna spår efter mig, men jag håller verkligen tummar och tår för dig. Hoppas du får må så bra som möjligt under resans gång. Kram

Kommenterat - 2010-01-25 / 16:38:56  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: JS

Vad är det för statistikmätare? Är också intresserad av en ny, den "gamla" såg till att det kom jäkligt mkt reklam, gillar inte.

Kommenterat - 2010-01-25 / 17:29:16
Postat av: Jessie

Cindy - Skoj, har ett minne av dig med tanke på att ditt namn inte är det vanligaste, men inte direkt ett ansikte på dig. Men känner säkert igen dig om jag skulle se dig antar jag, som dom flesta man gått i samma skola som :-)



JS - Vem frågar?

Kommenterat - 2010-01-25 / 21:22:32
Postat av: Linda Eriksson

Hejsan! Jag hittade också hit genom Allex blogg. Jag känner inte dig, men är väldigt berörd över din situation.

Jag har läst om hur orolig Allex har varit och fick sedan veta att Marie, som är tillsammans med Jhonny, är släkt med dig. Otroligt sorligt att en sådan ung tjej som dig ska behöva gå igenom all den här skiten. Att sen läkarna har gjort och sagt som de har gjort är ju totalt sjukt!

Jag håller mina tummar för att du ska få opereras snabbt och att du ska få möjligheten att göra dig förstådd i Finland. Jag låg själv i Åbo när våran dotter föddes och där var de väldigt mjuka och goa i alla fall. Det fanns alltid någon där som pratade svenska, åtminstone en gång om dagen. I vården runt dottern gick allt på svenska, jätteskönt!

Kommenterat - 2010-01-29 / 12:01:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: