Wroom.

2010-02-27 / 15:47:30
Och vet ni vad?

Bil-jäveln som stått stilla och vägrat starta i en vecka, så gick igång idag. På första försöket! Inge problem alls, och inget har vi gjort åt den. Vi har inte rört den eller provat att starta den på en vecka. Provade idag "bara för att", och det gick.
Den strejkade helt enkelt för att det var så förbenat kallt, och det var meant to be att sitta hemma i soffan istället.

Och förra inlägget blev jäkligt långt och aningen vimsigt. Men jag hoppas att ni fattade iaf. Sammanfattningsvis (för er som inte orkar läsa allt), var ju detta:

- att sjukhuset var gammalt och omodernt
- underbara människor som jobbade där
- majoriteten kunde faktiskt svenska
- dom var otroligt effektiva och fick mycket saker gjorda
- jag mår fysiskt bra, min kropp mår bra och alla mina organ (t o m leverns funktion är normal) 
- dom hittade ingen spridning av cancern till andra organ (lungorna drabbas främst)

Förutom min förbannade cancer så är jag frisk som en nötkärna. Great.

Jag har sett fram emot en transplantation, för att sen få "börja om". Jag har längtat dit. Men jag fick panik när jag fick veta hur kort genomsnitts-väntan är. Märkligt det där...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: