Sömntabletter.

2010-02-10 / 20:15:15
Jag tänkte då igår att jag skulle ta en halv insomningstablett, eftersom jag inte ätit förut. Och jag väntade, och jag väntade, och inget hände. Tog en till halva och slocknade på typ 30 minuter. Har tydligen snarkat som fan också, det gör jag aldrig annars. Och sen vaknade jag en timme tidigare idag. Jätte fint! Förutom snarkandet då, men men.

Jag är i allafall TRÖTT idag. Eller blev nu på kvälls sidan, orkar inte göra något. Bytte blöja på Siri och satte på henne pjyamas, sen vart jag helt slut. Vilken kraftansträngning........... eh.

Jag är så förbannat trött på att vara trött. Väntar fortfarande på kallelsen till Helsingfors, jag vill verkligen få det överstökat snart och hamna upp på den där jäkla listan.

Jag orkar inte vara detta "jag" som jag är nu. Trött och jävlig. Jag vill bli mig själv igen. Nu ska jag vara social med mina älsklingar här. Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: