Krypa.

2010-02-02 / 17:05:13
Idag har Siri krypt FRAMÅT för första gången. Hon passade på att visa sina nya skills när Mackie och mamma var här.

Hon blev så till sig när jag höll fram mina händer så hela två kryp-steg framåt tog hon, sen kom hon väl på att hon inte ska kunna krypa och la sig ner och började åla istället. Fram till mina händer, och dra sig upp och stå.

Hon har verkligen börjat få en egen vilja. Hon blir förbenat arg när man sätter henne på golvet igen och hon vill stå upp. Böl-gris.

Hon har också börjat sova jätte oroligt, antagligen pga denna otroliga utveckling. Mitt i allt så kan hon börja gallskrika. Läste att vid 8 månader så brukar dom börja sova oroligt, just av den orsaken, samt att dom är i en känslig period och har separationsångest från föräldrar och brukar vara jätte blyga för okända. Och hon är ju snart 8 månader så, låter som att det kan stämma ganska bra, iaf om det hänger ihop med utvecklingen.

Jag väntar fortfarande på min förbannade remiss till Helsingfors. Ska till läkare här nästa vecka. Jippie. Måste ordna med en sjukskrivning i samband med att mammapengen tar slut i början på mars.

Men nu ska jag leka lite med Siri sen dricka kaffe med min underbara karl.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: