HYKS.

2010-02-18 / 15:48:55
Idag var vi på farten tidigt. Efter Siri ätit lunch så packade vi ihop oss och for iväg till stan. Siri var i desperat behov av nya halksockor (märkligt nog så försvinner alltid ENA sockan i ett par).

Sen var vi till Svarta Katten och drack kaffe och åt lunch. Siri hade fullt upp med att titta på alla, och peta i sig majs från våra tallrikar.

Såhär koncentrerad är man då...


Efter vi kommit därifrån så ringde dom från HYKSen (kir.avd) och ville ha dit mig nästa vecka. Hon berättade att jag skulle få prata med narkos läkaren samt göra skopier och en lungröntgen (pga att dom vill kolla upp en ev. spridning).
Jag stod väl som ett frågetecken. I slutet på december så gjorde dom ju både gastro och coloskopi på samma gång. Och efter det var jag på skiktröntgen av lungorna.
Hon blev väl lika förvånad som mig, för det visste dom inte att dom hade gjort här (kommunikation?!?!?!?!?)

Förklarade även hur svårt dom hade med min gastroskopi, min hals är så trång så dom måsta söva mig för att få ner slangen. Så hon skulle prata med läkarna och ringa upp mig imorgon. Märkligt om man ska hamna på att göra det IGEN, efter 1½ månad. Det kan väl fan inte hända så mycket på 1½ månad om detta växer så långsamt som dom säger?!

OM jag slipper, så betyder detta att jag kommer dit för att prata med en narkos läkare, jippie. Vad ska jag göra resten av dagarna då? (skulle vara där från tisdag till fredag). Jag blir helt färdig. Allt skit ska man råka ut för. Känns som att man sitter fast i någon jävla karusell och inte kan stiga av.
Kommentarer!
Postat av: Linda

Hej! om du måste iväg, hur löser det sig då med barnen? Puss

Kommenterat - 2010-02-19 / 12:27:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: