Hjärta.

2010-02-14 / 14:43:45
Ja glad alla hjärtansdag på er.

Fått ett så fint armband av mitt hjärta idag! Underbara älskade.

Vi har inte gjort något spännande idag.

Städat och skurat hela toaletten. Woho. Roligt söndags-göra.
Sen har vi bakat, vi orkade inte göra det när jag skrev det sist, förra veckan någon gång.
Så ikväll ska vi ha födelsedagskaffe för mamma. F's föräldrar skulle också komma.

Har haft ett par riktigt bra dagar nu om ni kanske märkt. Inget klagande alltså. Beror nog mycket på att sömntabletterna gör sitt. Jag får SOVA för första gången på gud vet hur länge. Det gör mycket för psyket.

Men nu ska jag hacka sallad och riva lite ost. F håller på att laga lasange, inte min favorit, men ungarna blir lyckliga.

Kommentarer!
Postat av: Allex

gald alla hjärtans dag på dig / er med=) Gud vad skönt att du börjar kunna sova ut nu. Dett behöver du verkligen! När kommer du till bamseböle då? Kramkram

Kommenterat - 2010-02-14 / 20:25:11
Postat av: Allex

Glad alla hjärtans dag menade jag juh ;)

Kommenterat - 2010-02-14 / 20:26:04
Postat av: Jessie

Ja hur jobbar du i veckan då? Kram och glad alla hjärtans dag till dig med vännen.

Kommenterat - 2010-02-14 / 22:02:40
Postat av: Jessie

Ja hur jobbar du i veckan då? Kram och glad alla hjärtans dag till dig med vännen.

Kommenterat - 2010-02-14 / 22:12:18
Postat av: Allex

Ledig imorgon och torsdag och fredag slutar jag tidigt =) Kramar

Kommenterat - 2010-02-15 / 10:13:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: