Ett jävla klagande.

2010-02-28 / 22:18:33
Jippie. Kan knappt röra min vänstra arm. Det var ju det jag sökte hjälp för, EGENTLIGEN, i december. Att dom åter igen skulle ta upp min arm och en ny undersökning för att kolla om dom verkligen inte kan göra något åt den.
Men neeeej, då ska dom hitta en jävla cancer istället. Såklart blir min arm inte prioriterad mera. Känns inte så jätte roligt, stunder som dessa, då man har såhär jäääääävla ont. Hela vägen från fingrar till axel.

Undra på att ens lever ser ut som en förstorad gammal rutten tvättsvamp så som jag knaprat värktabletter för den där jädra armen de senaste 3 åren. 


Idag annars har vi inte gjort något. Steg upp vid 10. Låg på soffan med hjärtklappningar som vanligt, det kommer och går under dagarna. Enligt sköterskan på HUCSen så berodde det antagligen på mitt låga HB + stress. Låter väl.... logiskt. Mitt EKG såg ju ur-fint ut. Så inte vet jag.

Sen bar det i duschen, Svenne kom hit, och sen ut till Ämnäs på kaffe. Sen vart det middag och House på ReTv och nu är det snart sängen som gäller.

Imorgon ska vi till Uppsala. Och för en jävla gångs skull är det INTE jag som ska till läkare, utan F ska äntligen få sin axel uppkollad igen. Håll alla tummar för att vi kommer därifrån med en OP-tid. Han behöver det verkligen nu, efter 1 års väntan och missöden med både sjukhus och FPA.

Efter det ska vi se om vi hittar någon fin byrå till Siris alla kläder och kanske handla lite mat. Hoppas ni får en trevlig början på den nya veckan!

(Såg ni föresten på snowboarden igår? USA hade en åkare som kom på 7:nde plats, han har genomgått en levertransplantation. Att komma tillbaka efter det, och hamna på sjunde plats i OS, inte illa hörrni...)
Kommentarer!
Postat av: Linda

Håller verkligen tummarna att detta ska bli gjort nu så ni slipper vänta på det mera!

Och angående Snowboard åkaren så vet du vad ditt nästa mål efter operationen är då, delta i OS.. :P

Puss gumman

Kommenterat - 2010-03-01 / 11:16:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: