Dagens bilder.

2010-02-27 / 20:20:32




På sista bilden så har Siri en hand bakom ryggen (för att ta emot henne om hon faller på rumpan). Men hon har stått utan stöd flera gånger idag, endast i ett par sekunder, men ändå. När hon märker att ingen håller i henne så tippar hon. Gullet. Hon ser ju så liten ut när hon står.

Hon har även börjat försöka ställa sig upp mitt på golvet, utan något stöd att ta i. Står först på knäna och sätter sen upp en fot som hon trycker ifrån med (som på mittersta bilden, men utan stöd). Vilket såklart resulterat i mera tårar än skratt. Ibland halkar hon och trillar och blir arg som fan.

Om inte ungen går före hon är 1 år så är det något som hänt. Med (o)tur så går hon vid 10 månader.

Älskade lilla barn. På måndag kommer storasyster hem, ska bli kul att höra vad hon gjort med pappa sin på sportlovet. Men nu ska jag avrunda för idag. Godnatt på er.
Kommentarer!
Postat av: Anna-I kampen mot min 6årings cancer

Så skönt att höra att du blivit väl omhändertagen.

^^

Hoppas allt fortsätter fortlöpa i samma takt o lika "smidigt" nu. Eller hur jag skall uttrycka mig men jag tror precis du förstår hur jag menar ;-)

Kommenterat - 2010-02-27 / 21:04:05  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Tess

Shit va hon e söt, den översta bilden skulle man ju vilja ha som skärmsläckare, snacka om solstråle ;)

Kommenterat - 2010-02-28 / 00:47:43
Postat av: Linda

Precis så som hon stod på mittersta bilden har mot soffan höll hon på här med fast utan stöd, speciellt när Elliot gick förbi henne:) Skruttan<3 Puss

Kommenterat - 2010-02-28 / 11:57:11
Postat av: Janni. A

Gud va söt hon är i sin vita nalle puh dräkt..(pyamas?) Gullis=)

Kommenterat - 2010-02-28 / 14:09:22  | URL - http://jannialtin.blogspot.com
Postat av: Emma

gaaah jag bara blir sittandes och kan inte sluta le av den första bilden, får kramp i kinderna...! Thats a princess!

Kommenterat - 2010-02-28 / 17:18:25  | URL - http://emjoli.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: