Bio.

2010-02-06 / 00:00:46
Då är vi tillbaka på hotellet. Vi var på bio, "Daybreakers". Den var... helt okej. Jag gillar ju filmer som 28 dagar senare osv, men har lite svårt för vampyrgrejer, men som sagt. Helt ok.

Jag saknar Siri. Första gången hon är borta som det inte är i "sjukdoms-syfte". Gullungen. Mamma lovade att hon skulle kunna säga "mommo" på söndag när vi kommer hem. Det tror jag vad jag vill om :-P

Det enda som hon säger är "pa-pa-pa-pa". Jag tror hon fördriver sin helg med att dra hunden i svansen och öva på sina kryp-skills, så hon är en höjdare på det lagom tills vi kommer hem.

Men nu sängen och titta lite tv med älskling före vi ska sussa. Nattinatt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: