Andas in, andas ut.

2010-02-15 / 16:08:39
Mamma ringde och har snokat (för ovanlighetens skull). Remissen från H:fors är skickad till mig och borde dimpa ner i postlådan imorgon. Hon visste inget datum men inom 1-2 veckor ska jag infinna mig där, och bli inlagd.

Fick en klump i halsen och kände hur jag började må illa direkt när hon sa det.

Ja, man kan förtränga det hur man vill, men ju mera man förtränger, destu hårdare träffar smällen sen.

Jag är fortfarande lika sjuk och jag visste att jag skulle åka dit, snart. Om man kunde fatta det så skulle det ju vara jävligt bra.
Kommentarer!
Postat av: Linda

Säg till om hjälp behövs med barnen! Puss<3

Kommenterat - 2010-02-15 / 17:58:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: