Woop.

2010-08-08 / 20:11:39
Efter 3 (ja, T-R-E) lååånga års trååånande efter en crosstrainer, så har jag nu äntligen fått en. Woho! Mycket happy är jag.

Dessutom betydligt mera fancy än någon i närheten av vad jag vågat titta på. Denna har ju funktioner för ALLT, och lite till. Nåja... jag ska slita den med hälsan.

Jag har ju fortfarande problem med att gå i trappor, mina lårmuskler vill absolut inte samma sak som jag vill. Tog upp det med fysio-Ulla sist jag var till H:fors på kontroll, och hon rekommenderade att cykla. Men jag har ingen cykel, och vill inte ha en motionscykel heller (eftersom jag alltid trånat efter en crosstrainer :-P). Men denna tränar ju exakt samma muskler. 2 minuter klarar mina lår, sen funkar det inte mera. Mina ben vill bara sacka ihop.

Nåja, truga på maskinen bara så ska jag väl bygga upp mina muskler på ovansidan av låren snart, så kanske jag kan gå i trappor som folk sen :-)

Mycket lycklig är jag, ja. Bästa presenten ever. Hoppas ni haft en fin helg!
Kommentarer!
Postat av: Helena

u har fått en blogg-award av mig;) Titta på min sida=)

Kommenterat - 2010-08-08 / 20:58:19  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: