What.The.Fuck.

2010-08-11 / 09:47:56
Jag har gått upp 3,5 kg på 1 vecka. Vad i hela helvete gick snett där då? Blev så f*ttig när jag såg det så jag ville gå och dra täcket över huvudet igen.

Come on. +0,5 kg per dag. 3500 kalorier är det. PÅ PLUS (förutom dom man förbränner). Vart i helvete har dom kommit ifrån?!

Nej helvete va sur jag är nu. Hejdå.
Kommentarer!
Postat av: Ninna

Det är bollglassens hämnd för ditt förra inlägg.



Antagligen har du dragit på dig vätska av någon orsak, hoppas de försvinner lika snabbt igen!

Kommenterat - 2010-08-11 / 10:08:15  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Jessie

Haha, ja antagligen :-P



Nej men seriöst. Jag märker alltid så fort jag lägger på mig vätska, vaderna blir som sten och fingrarna svullnar och jag får inte av ringen.



Inge såna problem alls nu, jag blev helt chockad när jag ställde mig på vågen. Nu blir det själv-svält på hög nivå tror jag.

Kommenterat - 2010-08-11 / 12:25:28
Postat av: Ninna

Usch då. Kanske är så att du knaprar ca 3,5 kilo piller i veckan?

Kommenterat - 2010-08-11 / 15:37:21  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag har gått upp 8 kilo sen jag kom hem från sjukan. Det suger och nu blir det hårdträning. Ska prova boxningen idag jag med=)

Jag frågade förr på sjukan när vätskan försvinner helt och dom sa att det kan ta upp till ett år innan kroppen blir sig själv efter en levertransplantation=(

Kommenterat - 2010-08-11 / 16:44:02  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

L - Haha, ja nog för att det är många men...... :-P



H - Ja med dessa +3,5 kg så landar jag på +8,5kg sen jag kom hem. Måttligt irriterande. Dom verkar vara sjukt sega att bli av med också.

Kommenterat - 2010-08-11 / 17:20:34
Postat av: Helena

Usch måste genast gå in på wii och titta på min tjockis mii för att banka in i huvet att jag måste kämpa lite... Suckar.

Kommenterat - 2010-08-11 / 17:36:16  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: