Trappats upp.

2010-08-19 / 08:53:16
Ja mitt illamående och min huvudvärk har trappats upp nu. Jag går ständigt och mår illa, och huvudvärken är i princip närvarande konstant. Man blir lätt lite trött.

Tog mig t o m i kragen och mailade en av mina läkare, och fick svar att detta helt säkert var biverkningar av mina immunsuppressiva, och de kommer att minska/försvinna vid en sänkning av dosen. Great. När fan ska det hända då? Tycker inte dom gjort annat än höjt den sen jag kom hem.

Det är ju bra på ett sätt, visar ju att min kropp fungerar mera än väl eftersom den behöver mera piller för att "förtränga" att jag har ett främmande objekt i kroppen. Men ändå. Det är ju inte som att biverkningarna är det mest angenämna direkt.


Har iaf varit och lämnat blod idag. Nu ska jag ta mina morgonmediciner och sen tänker jag gå och lägga mig. Godnatt.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Usch, hoppas att dom sänker dessa äckeltabletter, så du får det lite bättre. Många kramar

Kommenterat - 2010-08-19 / 09:40:27
Postat av: Helena

Håll ut! Jag hade fruktansvärd huvudvärk tills för ungefär en månad sen skulle jag gissa. Åt 4 alvedon om dagen för att ens kunna ta mig upp. Hade kunnat äta desto fler men fick ett max på 4/dag av läkaren. Håller tummarna på att det ger sig snart, den är verkligen moooooolande!! =(

Kommenterat - 2010-08-20 / 13:36:54  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: