Skärpning.

2010-08-15 / 13:21:13

Nu är det söndag. Dags att ta tag i sig själv igen efter allt helg-lyx. Igår hade vi spel-kväll. Hela familjen spelade. Wii alltså. Ett tappert försök att bränna bort godiset man petade i sig. Har uppenbarligen inte gjort så mycket effekt, för idag sitter ringen tajt som sat*n (läs: jag får alltså i princip inte av den. Illa.)

Jag fattar inte. Vätska hit och vätska dit. Levern är det ju uppenbarligen inget fel på, så varför i hela helvete håller jag på och samlar på mig vätska på detta sjuka viset?! Alltså det svänger ju så otroligt, från dag till dag. Jag blir TRÖTT. Sååå förbannat tröööött.

Nä, nu måste jag nog döva mitt dåliga samvete från igår, och ställa mig på crosstrainern en stund och trampa under tiden F försöker slå mig i snöboll. Söndagsunderhållning på hög nivå här.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: