Oh yes!

2010-08-03 / 20:52:24
Efter nästan tre jävla timmar så slog jag ungen min! Hah, yes. Känner mig som ett litet barn. Ett svettigt litet barn. Nåja... 925 kalorier gjorde jag av med under tiden också. Det gillar vi ju. Att bränna fläsk utan att motionera (på riktigt) alltså.

Jag ska sussa gott inatt, efter en lång schöööön dusch :-)
Kommentarer!
Postat av: Linda

Efter våra super mario kvällar å roliga timmar å allt va d va. Sku ju d där borda va peace of cake för dej juh!:D kram

Kommenterat - 2010-08-03 / 22:45:50  | URL - http://lindaslivpaaland.blogspot.com/
Postat av: Jessie

Haha jaaa man skulle ju tycka det! Men, jag verkar vara i en "formsvacka" just nu ;-)

Kommenterat - 2010-08-04 / 09:50:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: