Müsli.

2010-08-19 / 17:09:59
Vet ni vad jag ska göra ikväll?

Hemmagjord müsli!
Det ni! Kan bli spännade. Haha. Hinner väl bränna både nötter och frön innan jag rostat färdigt :-P


Fast nu måste jag vila huvudet först. Det här illamåendet jag går med 24/7 är fan inte att leka med. Får nog begära ett piller till emot detta i H:fors tror jag. Lär ju inte märkas någon större skillnad i min "lilla" samling.

Japp. Vila - Müsli - Sova.


Och en sak till, vi vägde Siri idag igen. Vad tror ni hon vägde? Precis. 9,9 kg. FORTFARANDE! Det måste fan vara något fel på vågen, eller så har hon helt enkelt en exakt balans på intag-utgång. Hm. Kunde ju smitta av sig tycker jag.....
Kommentarer!
Postat av: Helena

Spännande=) Nu blev jag oxå sugen på att göra musli=)=) Hur fän gör man ett tyskt Y/U på datorn??? Jaja.. Vad ska du ha i den??

Kommenterat - 2010-08-20 / 13:38:13  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Haha ingen aning faktiskt. Jag kopierade ett för att få det :-)



Hade lite allt möjligt i den, boveteflingor, dinkelflingor, diverse olika hackade nötter, sesamfrön, solrosfrön, kokos, och lite russin och torkade tranbär :-) Och vatten, olja och honung :-)

Kommenterat - 2010-08-20 / 14:30:41
Postat av: Helena

Jaha, det lät ju supergott ju=)Ska provas nån gång!

Kommenterat - 2010-08-20 / 16:37:20  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: