Muskler.

2010-08-15 / 14:22:23
Ja jag är glaaad. Jag förbättrade mitt crosstrainer-rekord med 2½ minut idag. 8½ min sammanlagt alltså. Yes. Kanske man klarar av att ta en trappa som folk snart då! :-) Skulle isf vara första gången sen transplantationen. Ni kan inte förstå hur otroligt svårt det kan vara att försöka gå upp för en trappa, efter man legat på sjukhus i 1 månad.

Jag hade verkligen tappat ALLA muskler. Jag minns att jag försökte spänna vaderna, men det gick inte. Det hände absolut ingenting. För det fanns INGENTING att spänna. Bara fett och skinn. Helt sjukt. Undra på att man inte klarade av att gå mera än ett par steg i början, innan man måsta sätta sig ner och vila.

Ja, återhämtningen är ju otroligt mycket långsammare än jag var förbredd på. Just såna här små saker som att få tillbaka alla muskler som förut. Tar ju otroligt mycket längre än jag trodde.

Nåja. Kämpa på bara.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: