Move, bitch.

2010-08-29 / 10:00:33

Jag har haft otroligt korta nerver de senaste dagarna. Minsta lilla kan knuffa mitt humör över kanten. Igår har vi ett exempel. Jag blev störd hela dagen av en enda händelse; att folk inte kan ha sunt förnuft, och att man delar på utrymmet som finns. Står jag i vägen så flyttar jag på mig. Men tja, det är inte så lätt för alla.

Som sagt, små saker blir jävligt stora saker för mig och mina korta nerver.

Men nu har dom minskat på kortisonet och jag vet att en biverkning är ändrigar i humöret. Oftast till det negativa. Deppression är en annan. Ligger ju inte 500 mil bort det heller. Har verkligen inte orkat göra nåååågonting alls dom senaste dagarna. Inspirationen till att ens lyfta röven från sofflocket är poff väck.

Dessutom så ligger det en huvudvärk och gnyr i bakhuvudet. Lär väl slå ut lagom om en timme eller två. Ska försöka mota bort den med lite kaffe, funkar inte det får jag väl gräva i pillerskafferiet igen. Normala människor har pillerskåp, men jag har pillerskafferi.

Jupp. Nu ska jag sörpla kaffe och öga genom Facebooks +300 senaste händelser sen igår kväll. Man kan ju missa någon, ve och fasa.

Kommentarer!
Postat av: Cindy

Usch jobbigt:-( Hoppas de blir bättre. STOR KRAM IALLAFALL!!!

Kommenterat - 2010-08-29 / 18:34:48  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: