Kalorier.

2010-08-12 / 21:08:26
Idag har jag brännt 700 kalorier. Lite över 600 på wii, och drygt 100 på crosstrainern.

CTn är en riktig PAIN IN THE ASS för mina stackars lår. Men, idag har jag slagit rekord. 5 minuter klarade jag av, på 3:ans läge dessutom. Sen sackade mina ben ihop, men, kan inte göra annat än att klappa mig själv på huvudet. Första gången jag provade den så pallade benen 1½ minut. Så det är klara förbättringar på 4 dagar.

I ALLA FALL, dit jag skulle komma var att 700 kalorier, det är 100g fett!
(1kg fett, ska alltså motsvara 7000kcal. För er som är kassa på huvudräkning ;-))

Det ni! Låter jävligt lite kanske, men det är ändå drygt hälften av mitt dygns mat-intag. Så det tycker jag är rätt bra! :-)

Oh yeah, så imorgonbitti så hoppas vi att liiiite till av dom dära mysteriska +3,5 kg är poff-väck.


Och så hoppas vi också att min läkare får arslet ur vagnen och ringer mig så jag kan begära ett nytt sjukintyg. Annars får väl FPA för sig att inte ge mig några pengar.
Jepp, men nu måste jag ta mitt kvällsmål, bestående av alldeles för många piller, dricka mitt te, och titta på när hjärtat mitt spelar wii. Sen blir det nog duschen. Urk. Är helt klibbig och äcklig.
Kommentarer!
Postat av: Helena

Fan va duktig du är! Grym=) Jag blir inspererad av dig, verkligen=)

Kommenterat - 2010-08-12 / 21:43:10  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tack, det var snällt sagt :-)

Kommenterat - 2010-08-12 / 21:46:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: