Jag kan inte riktigt förstå.

2010-08-13 / 10:23:08
Hur i helvete man kan gå ner i vikt genom en sådan HÄR kost. Seriöst. Jag känner hur mina kärl blir tilltäppta bara av att läsa skiten. Och hur man kan äta det sen, det är ju en annan historia. Urk.


Nåja, dagen började ju normalt. Jag ville ju i vanlig ordning inte alls stiga upp ur sängen bara för att svälja 500 piller. Meeen, självklart gör man ju det ändå. Fööör man ju en otroligt ansvarsfull människa som tar ansvar för sig själv och sitt eget välbefinnande till max.

Harkel.

Så säger vi hjärtligt välkommen till rethostan-from-hell. Siri är också förkyld, och natten var därefter med andra ord. Gnäll och skrik. Panadol supp, varm ersättning, och en massa snorande. Och lite sömn däremellan.

Jag har begynnande huvudvärk. Som att det inte räckt me huvudvärken jag haft varje dag den senaste veckan. MINST. Men det är ju så himla roligt att knapra piller så var gör 2 Burana till per dag för skillnad i min lilla hög? Ingen egentligen. Snart behöver jag väl ett par nya njurar också.

Det var allt jag hade att säga idag. -0,4 kg stod vågen på imorse, så antar att vätskan börjar ta slut. "Bara" 1,9 kg kvar då. Jippie. Jag lär väl få köra på själv-svält 1 månad för att bli av med det.
Kommentarer!
Postat av: frej

där har vi ju vår nya meny gulle :)

Kommenterat - 2010-08-13 / 10:38:42
Postat av: Jessie

Haha, jo skulle tro det va ;-) Puss!

Kommenterat - 2010-08-13 / 10:52:26
Postat av: Helena

Alltså, det är ju hur bra som hellst! Vad är hhemligheten? Vattenmelon eller vad?

Kommenterat - 2010-08-13 / 11:12:39  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Haha ja jag har faktiskt ingen aning om hur det funkar, men VARJE gång jag lagt på mig sådär hutlösa mängder vätska så försvinner det med en gång när jag börjar missbruka grönt te och vattenmelon. Har inte en aning om varför, men det spelar ingen roll iofs. Det är ju gott på köpet :-)

Kommenterat - 2010-08-13 / 13:52:40
Postat av: Helena

Måste äta mer vattenmelon... Och köpa grönt te! Skadar ju inte iaf=)

Kommenterat - 2010-08-13 / 14:37:44  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: