Födelsedag.

2010-08-30 / 10:30:00
Ja Andrea har sin födelsedag på kommande. 8 år blir ungen. Otroligt. Hon var ju just.... liten.

Nåja. På önskelistan står då en ny cykel och en dator. Ska en 8 åring vilja ha en dator? Really? Vart är världen på väg liksom. Jag visste nog knappt vad en dator var när jag var 8 år. Och det var ju faktiskt inte så bedrövligt länge sen.

Och sen börjar hon ju tyvärr bli så stor nu så cyklarna kostar lika mycket som en vuxen cykel. Jätte skoj. Sen har hon ju sina krav också. För tro inte att den får se ut hur som helst, nej nej, då kan man ju iiinte cykla på den. Speciellt om den skulle vara rosa, gud bevare mig väl, ungen skulle aldrig förlåta mig för den grova missen.

Det var fan så mycket lättare förr. Och billigare. Hoho. Måste börja jobba snart så att jag har råd att underhålla min 8 åring.


Annars då? Jo huvudvärken är en ständig kompanjon. Min bäste vän nu för tiden.

Och Siri då, hon är inne i VÄRLDENS trots period. Fyfan alltså. Snacka om att man får tillbaka för Andrea's uteblivna 2-år trotsande. Men tycker det är liiiite väl att det ska börja 1 år i förväg. Hon ska inte sitta vagnen eller stilla i kärran längre stunder om man tex. handlar. Och famnen duger inte nu när hon upptäckt att man kan springa iväg på egna äventyr. Great. Brukar ju resultera i ett par skrik-attacker när man kommer och plockar upp henne. Nåja, det går väl över det med :-) Nya tänder har hon fått iaf. Tycker hon har truten full med gaddar nu för tiden.

Och sen så har min dator fått något fel. 17 olästa blogginlägg på Bloglovin imorse när jag loggade in. Hade tänkt kommentera säkert 5 stycken. Men det går inte, för jag kan inte se dom där bokstäverna man ska verifiera vissas bloggar med. Måttligt störande.

Idag måste vi inhandla nya skor åt Andrea också. Tyckte hon just fick nya... men så var det ju det där med att fötterna växer också. Bummer. Hoppas dom inte blir lika stora som hennes fars fossingar. Bådar ju inte så hemskt gott iaf, hon har redan stl. 35 i dojjor. Eh.
Kommentarer!
Postat av: Mamma

Ja, men då kan hon ju snart låna mina skor!!!!!!!!

Kommenterat - 2010-08-30 / 15:01:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: