Dagens sista.

2010-08-31 / 20:12:54
Okej, har uppdaterat bloggen rekord mycket idag tror jag. Don't get used to it.

Är galet trött. Tror aldrig mitt HB varit såhär högt förut, men jag är också tröttare än någonsin. Borde ju vara tvärtom. Av en ask järntabletter har det stigit från typ 80 till 132. Det är MYCKET. Och man borde logiskt känna en enorm skillnad. Men inte jag.

Kan ha att göra med att dom sänkt dosen med kortison. Jag vet inte. Man kan bli trött av det sa läkarna. Men jag skulle också bli pigg och speedad som en duracell-kanin när dom satte in det, och jag märkte då rakt inte av det heller. Märkligt.

Var ute och gick en stund på kvällen, med det hjälpte varken mot tröttheten eller huvudvärken. Såklart. Fast det blev ju inte värre heller, så det skadade väl inte att röra på sig lite. Man gör det ju inte så frivilligt med huvudvärk 24 timmar i dygnet, 7 dagar i veckan. Har redan glömt bort hur det kändes under dom där dagarna som jag faktiskt inte hade huvudvärk en enda gång.

Men nu ska jag kasta lite frisbeegolf (Wii sports resort, lätt det mest underhållande wii spelet!) med min fina älskling och vänta på att klockan blir 22:00 så jag kan ta mina mediciner. Sen kallar nog sängen. Det är en ny dag imorgon. Antagligen en dag full med huvudvärk och illamående. Sådär. Godnatt med er.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: