Århundrades socker-chock.

2010-08-13 / 21:14:02
Japp. Idag har vi bakat. Det blev chocolate-chip-cupcakes (det är ju helg, right?) Till mitt försvar så hade jag faktiskt inte tänkt äta alls, med F övertalade mig. TACK FÖR DEN! Mycket underbart omtänksamt.

Men nej, jag är fullt medveten om att han inte tryckte ner den i halsen på mig, så jag ska inte skylla på någon annan än mig sjääälv ;-)

Ehm. Nåja, oavsett, dom var snuskigt äckligt söta. Efter en, så var man i princip spyfärdig. Tror det nog var frostingens fel. Behöver jag berätta att ungarna smaskade i sig i en rasande fart? Skickade iväg dom till mamma med resten, typ. Har två kvar.

Behöver jag säga att jag INTE tänker ställa mig på vågen imorgonbitti? ;-)


Nåja. Vi jobbar redan på saken, har spenderat den senaste halvtimmen med diverse aktiviteter. Boxning, Kung Fu och Step. Så jävla roligt. Speciellt när man är mästare, som jag :-P

Nu har jag lämnat över till F, och jag ska ta kvällens piller-coctail. Mums. Någon som vill smaka kanske?
Kommentarer!
Postat av: frej

varsegooooood :)jag vet nog att du ville ha innerst inne :) och japp finns ingen omtänksammare än jag hi hi



och när man bakar måste man ju smaka också juu :)

Kommenterat - 2010-08-13 / 21:44:10
Postat av: Helena

Jag åt chokladkaka med Perra igår och det finns kvar tills idag med.. Japp, det är helg, man måste ju leva för att kunna njuta av livet med eller hur? Nu ska jag köra lite wii fit iaf=)

Kommenterat - 2010-08-14 / 11:43:31  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, jag är gravid med muffins efter denna helg............

Kommenterat - 2010-08-15 / 13:16:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: