20 timmar.

2010-08-15 / 21:48:17
Min fitpiggy blev just silver-färgad. Yupp. Det betyder alltså 20 timmars wii-träning/lekande/spelande.

På bara 14 dagar. Det säger kanske er en sak; jag har alldeles för mycket fritid :-)


Kan dock faktiskt inte minnas när vi sist låg i soffan och kollade på tv en kväll, efter barnen gått och lagt sig. Antingen har vi spelat med dom, eller så har vi spelat när dom gått i säng. Har absolut ingen koll på vad som kommer när på tv mera. Förut var man expert.

Nåja, bara att passa på så länge man tycker det är kul. Man har ju en tendens att tröttna på allt förr eller senare.

Imorgon hade vi tänkt åka till Sverige, men dagarna har gått så förbannat fort så vi hade faktiskt helt glömt bort det. Och nu när vi kom på det så vart det för snabbt inpå, så vi skiter i det.

Jag mår illa. Hör numera till vanligheten. Tillsammans med huvudvärken. Det enda som hjälper är att äta, då går det över. Behöver jag säga hur kul det är? Antingen gå runt och må illa, eller gå och småäta. Och att småäta brukar resultera i viktökning, och det är ju det jag försöker undvika. Så vad göra?

Och som ett brev på posten så börjar jag känna en naggande värk i huvudet, och som att jag inte tog tillräckligt med piller för en timme sen, så kan vi ta ett par till nu. Sen spela lite wii till med min underbara sambo, sen kallar sängen. Imorgon är en ny dag. Och en ny vecka.

Godnatt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: