Tung i huvudet.

2010-04-23 / 21:32:37
Siri har piggnat i idag. Inte lika snorig. ¨
Jag däremot känner mig rätt överkörd fortfarande. Var och handlade och höll på att svimma när vi kom till bilen, helt kallsvettig och yr. Usch.

Fick även fara via Rollic för att få våra sommardäck.. äntligen. Kanske man skulle vara ute i god tid nästa gång. Samma sak, varje år. Förra året bytte F, men med armen i paket så blir det inte mycket däck bytta.
 
Sen gick vi över till mamma på middag. Dels för att vi blev bjudna och halva släkten var där (+ F's mamma), men annars mest för att själva slippa laga mat.

Jag har absolut NOLL energi. Cancer + förkylning är väl ingen höjdarkombo direkt.

Nej nu ska jag mysa med min finaste sambo. Godnatt.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Usch då,antar att vi skjuter på fikat då? Eller ha du piggnat i? Krya på dig,många kramar !

Kommenterat - 2010-04-24 / 08:28:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: