Slav.

2010-04-17 / 15:24:54
Hörde just en låt på radion. En av mina nya favoriter. Adam Lambert, med "what ya want from me". Super. Finns det flera än jag och F som slaviskt följde American Idol förra året? Fel person vann. Däremot har det gått bra ändå, för Adam, som kom tvåa, och som vi hejjade på till 100. Såg ni när han gjorde "Mad world"? Där blev jag såld. Det var så sjukt bra så det finns inge ord. Underbart.



Adam Lambert - "Mad World" (American Idol Studio Version)
Uploaded by YouL00K.
Kommentarer!
Postat av: Sofi

Jag tycker inte alls du är konstig som reagerar över att du har ont här och var. En person som inte har cancer kan också "måla fan på väggen" väldigt snabbt så det är väl inte alls konstigt att du gör det med. Läste att din dotter har svårt med bitar i pure´n. Kan trösta dig med att vår dotter vägrade äta annat än pure´för 6 mån bebisar tills hon var nästan 1 år. Jag lagade egen mat och provade alla möjliga sorters pureér men icke sa nicke. Så vad gjorde man? Jo man gav det hon åt:). Det går nog över av sig själv tror jag. Jag önskar dig all lycka och jag håller mina tummar för dig och din hälsa. Skickar en kram när jag ändå håller på:)

Kommenterat - 2010-04-17 / 22:03:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: