Krasslig.

2010-04-03 / 17:48:14
Jaoo. Vårens förkylning har intagit vår familj. Först Alex, sen F, och nu jag. Perfekt. Får verkligen hoppas att dom inte hittar en lämplig lever åt mig de närmaste dagarna, för då lär jag ju bli kraftigt depprimerad. Man vill ju inte gå i denna väntan för att sen måsta tacka nej.

Blä. Jaja. Det har annars varit super bra dagar. Både fysiskt och psykiskt. Känner mig hyffsat pigg och glad, bortsett från förkylningen. Kan ha med detta underbara vår-väder att göra.

Men nu ska jag gå och snyta mig och sätta på te-vatten. Hoppas ni får en superfin påsk!
Kommentarer!
Postat av: Allex

Får verkligen hoppas att dom INTE ringer nu då. Krya på dig=) Kramar

Kommenterat - 2010-04-04 / 12:48:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: