Jag borde...

2010-04-11 / 10:54:43
... men jag orkar fan inte.

Siri sover och jag skulle verkligen behöva packa. Till Alex främst, som ska spendera 2 veckor med sin mamma, så han måste ju ha en massa kläder med sig.

Och till Siri. Hon blir hemma med mamma istället för att alla ska komma med till H:fors. Blir väl kanske enklast så. Slipper hon åka båt mitt i natten också. Men usch va jag kommer att sakna henne. Alla dagar man är där utan henne, är dagar som man aldrig får tillbaka.

Under tiden vi är borta så blir hon 10 månader. Hjärtat. Hon får fira den dagen med storasyster och mormor m. familj. Jag känner att det är ganska okej att ge bort den dagen. Så länge jag får fira hennes 1 års dag hemma. Det är 2 månader dit. Det betyder att jag måste transplanteras inom en månad nu, för att hinna hem till hennes första födelsedag.

Jag missade när Andrea fyllde 1 år. Jag låg halvdöd på intensiven och var knappt vid medvetande. Så jag tänker satan inte ligga på sjukhus denna gången heller.

Jeoo. Duscha och packa.... om man skulle få käppen ur röven. Den verkar ha fastnat.
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Lycka till, hoppas det skulle hända nåt snart så du får det "överstökat" och kan ta itu med nästa steg. Allt väntande kan ju ta knäcken på vem som helst. Och jag håller tummarna för att ni får fira födelsedag tillsammans! Kram

Kommenterat - 2010-04-11 / 16:59:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: